2015. április 6., hétfő

Új blog: Kötelék [Larry Stylinson]

Sziasztok!
Régen jártam erre felé. Hogy vagytok? Ma válaszoltam az utolsó fejezethez érkezett hozzászólásokra. Cool Girls és Becca Juhas is írta, hogy ha lesz új blogom, akkor tegyem ki. Mivel nem nagyon tudom, hogy még mit kéne ide írnom, ezért beillesztem nektek ide a fülszöveget és a linket és remélem, hogy olvasni fogjátok.:)

- - - - - - - - - - - - -

Harry Styles tökéletes. Nem iszik, nem használ drogokat és mindig betartja a szabályokat. A családja mindenben támogatja őt, s apja nyomdokaiba lépve segít az embereken.
Louis Tomlinson boldogan éli az életét. A sikeres motor-versenyző cím mellett még a város leggyönyörűbb nője is az övé. Sorra alázza le ellenfeleit és a kupákhoz adott pénz is bővel elég ahhoz, hogy el tudja magát tartani.
De mi lesz akkor, ha egy nap mégsem ő nyer? Hiszen ő nem tökéletes. Néha ő is eleshet. Bár ez az esés nem éppen véletlen volt... Mi fog akkor történni, ha ez a két fiú egy szerencsétlenség miatt találkozik? És ha egyszer csak... szerelmesek lesznek egymásba?


- - - - - - - - - - - - -

Nos, mit szóltok? Remélem, nem tűnik sablonosnak, bár ma már annyi történet van a világon, hogy őszintén szólva lehetetlen küldetés (legalábbis számomra) valami újat kitalálni. Ezért, ha mégis sablonosnak számít, akkor reménykedjetek abban, hogy kihozunk belőle valami nem-sablonosat. (Ez nem tudom, mennyire volt értelmes.... xD)

Egyébként hogy telik/telt a szünet? Meglocsoltak titeket, ugye? Nehogy nekem elhervadjatok itt... Oké, azt hiszem, kicsit nagyon idegesítő vagyok, szóval elbúcsúzok annak a reményében, hogy olvasni fogjátok a Köteléket, amit én és Hayley Blackwood(aka BFF) írunk.

Danielle Cobbler xx

11 megjegyzés:

  1. nekem nagyon tetszik, nem sablonos *-*

    VálaszTörlés
  2. Én már egy ideje megtaláltam és el is olvastam az első részt!!:-}
    De annyira örülök hogy újra írsz:*
    Imadlak*-*❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Láttam, hogy feliratkoztál nálunk, és nagyon örülök, hogy továbbra is olvashatom a véleményedet, mert nem is tudom, mi lenne velem nélkülük. :)
      Amúgy én is... :D
      Én is téged *-* ❤

      Danielle xx

      Törlés
  3. Nekem sajnos kellett egy hét a hírig. De olvasni fogom. :3

    VálaszTörlés
  4. Nekem azt irja ki, hogy csak meghivott olvasok olvashatjak. :( most mit csinaljak?

    VálaszTörlés
  5. Nekem is azt írja. Meg tudnád oldani kérlek? Nagyon érdekel az új törtènet

    VálaszTörlés
  6. Szia, most olvastam a "Tiltott Szerelem" c. Blogod es elkel hogy mondjam, imadtam, minden egyes fejezetet.
    Viszont, engem is erdekelnei ez a blog. Megtudnad oldani, hogy meg tudjuk nezni?
    Elore is koszonom <3

    VálaszTörlés
  7. elló. Tök jól írsz.
    Remélemnem gond ha itt reklamozom magam egy kicsit... Kérlek komizzatok hogy ha szeretnétek h ténylegesen elkezdodjon a blog. Köszi
    http://lotsoflovefromthehell.blogspot.hu/?m=1

    VálaszTörlés
  8. Helló! Nagyon szeretem a történeteidet, és nagyon kíváncsi lennék az új blogodra is, de ehhez meghívóra van szükség. Esetleg megtudnád ezt oldani? Előre is köszi! :)

    VálaszTörlés